  • Data: 2006-12-13 09:54:50
    Temat: Re: Dziecko nie odebrane z przedszkola
    Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w tym wypadku taka wychowaczyni jest miedzy mlotem a kowadlem, albo
    > zadzwoni na policje i dziecko byc moze trafi do pogotowia opiekunczego,
    > albo ma mozliwosc powaznego procesu sadowego i byc moze wyroku
    > skazujacego, na jej miejscu wykrecilbym 112, napewno nie bral dziecka do
    > siebie do domu

    pamiętam jak mnie rodzice nie odbierali z przedszkola (taką mieli pracę
    niestety, a nie żyłam w "patologicznej" rodzinie). Wiele razy czekałam z
    przedszkolanką, a jak długo ich nie było, szłyśmy do niej. Tam bawiłam się z
    jej córkami i miło spędzałam czas. No, ale to pewnie były inne czasy, dziś
    taką przedszkolankę pewnie oskarżono by o molestowanie i milion innych
    chorych rzeczy.
    Dziwie się dzisiejszym czasom i trochę odpowiedziom, które tu
    przeczytałam... no, ale zawsze są plusy i minusy.
    Wtedy nie było telefonów, teraz wystarczy siegnąć po komórkę czy przejść się
    gdziekolwiek i powiadomić przedszkole, że nie można z jakiegoś powodu
    przyjechać.

    pozdrawiam,
    ewa