  • Data: 2006-12-13 09:54:59
    Temat: Re: Dziecko nie odebrane z przedszkola
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> writes:

    > OIMW, nie jest. I w żadnym razie nie powtarzajcie tego
    > numeru. Nie wiem, jakie mogą być konsekwencje, ale mam
    > wrażenie że poważne.

    Pluton egzekucyjny.

    Na milosc boska, dziecko zostalo oddane pod opieke przedszkolanki i na
    pewno kontynuowanie tej opieki przez te przedszkolanke nie jest zadnym
    przestepstwem.

    Owszem, przekazanie dziecka _komus innemu_ - z wyjatkiem powolanych
    do tego sluzb - moze byc niewlasciwe. A tym bardziej pozostawienie
    dziecka samego.

    MJ