    From: Damian Skrycki <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Droga - kto odpowiedzialny.
    Date: Sun, 23 Aug 2009 21:48:02 +0200

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail s...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ok, poniewaz powtarzasz to iles razy, ni biorac pod uwage tego, ze byc moze
    > wielu kierowców tego zwyczajnie nie umie, zapytam troche złosliwie (bo
    > widac, ze to nie była literówka) - co, kurwa, maja odczytywac???
    > Bo kiedys przeczyta to moj syn i jeszcze tak zacznie pisac!

    Wiesz - czytanie drogi to czytanie informacji jakie są na niej zawarte.
    Najważniejsze to kierunek nachylania łuku, czy jest do wewnątrz łuku,
    czy nie ma go, czy też jest na zewnątrz. W końcu siła odśrodkowa jest
    zawsze. Kąt pochylenia łuku. Wpływ wiatru na drogę. itp. Kolor
    nawierzchni. I do tego dostosowujesz swoją prędkość.