eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDemolka w sklepie.Re: Demolka w sklepie.
  • Data: 2005-12-15 18:41:56
    Temat: Re: Demolka w sklepie.
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ad-hoc napisał(a):

    > czy klient w takiej sytuacji jest odpowiedzialny za zniszczenia?

    Jest odpowiedzialny o ile jest winny - czyli nie zachował ostrożności.



    > Czy sklep nie powinien zadbać o odpowiednie ustawienie asortymentu na pułkach?
    >

    Powinienien.


    Kwestia ta będzie miedzy nimi sporna, czy przewrócenie się poreclwany
    było spowodowane zawinionym zachowaniem klienta czy też nieprawidłowym
    ustawieniem towaru.


    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1