eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDemolka w sklepie.Re: Demolka w sklepie.
  • Data: 2005-12-15 18:40:58
    Temat: Re: Demolka w sklepie.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    <ad-hoc@usun_jesli_cos_mi_chcesz_przeslac.konin.lm.p
    l> napisal(a):
    > Witam.
    > Z moją zonką postanowiliśmy zrobic świąteczny prezent rodzicom i kupić
    > coś z porcelany. Stoimy ogladamy, omawiamy i nagle ŁUBUDUUUU!!!! Klient
    > zawadził prawdopodobnie o jakiś garnek i kilka sztuk z łoskotem spadło
    > na ziemi. Szefowa sklepu na niego naskoczyła, że ma płacić za szkody.
    > Klient najpierw się opierał ale stopniowo miękł. Nie znam zakończenia
    > tej histori bo kupiłem co miałem kupić i wyszedłem. Pytanie jest takie
    > czy klient w takiej sytuacji jest odpowiedzialny za zniszczenia? Czy
    > sklep nie powinien zadbać o odpowiednie ustawienie asortymentu na pułkach?

    A powiedz - kto zniszczył - sklep, czy klient? Kiedy odpowiesz sobie na
    to pytanie, to dalej wszystko będzie jasne.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1