    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Defibrylator
    Date: Fri, 23 Dec 2022 14:10:48 +0100
    <to2aku$qd8$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <jii5q5465k0b$.1xzvcx2oyzmba.dlg@40tude.net>
    <to3gda$qd9$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <150lrep8jyb5v.1qj2cwihk2c3a$.dlg@40tude.net>
    <to3spb$svm$2$Shrek@news.chmurka.net>

    On Fri, 23 Dec 2022 10:35:40 +0100, Shrek wrote:

    > W metrze, w SKM, w pociągach.

    W metrze jest jakis kp?

    metra i SKM nie znam, ale pociagami czasem jezdze ... nie rzucil mi
    sie w oczy ...

    > Sam hamuje jak SHP przejedziesz. Zwalnia też - przynajmniej te nowsze. W

    Widac zbyt latwo bylo :-)

    > zasadzie mechanik jest od zamykania drzwi i patrzenia czy dyżurny coś
    > nie sknocił. Jak sknoci to jest za późno zwykle. No i na zastępczy
    > automat nie pojedzie.

    > Chyba bardziej zarządca;)

    ale tak ma na slowo/papier uwierzyc ?

    > No ale była potrzeba - jak nie wiesz to podpinasz AED - on wie.

    No ale moja teza taka, ze AED sie ludzie nie bawią, to i wypadkow jest
    mało.

    > Jak na pacjencie to nie zabawa.

    > No tak wychodzi. Kula z pistoletu ma mniej energii od samochodu, a
    > jednak jedna służy do zabijania a samochód nie.

    Taser tez nie sluzy. Excited delirium :-P

    > Z zasady działania wynika, że AED zabić nie może.

    Ale mozliwosci uszkodzenia serca chyba ma.
    Wiec czekamy na awarię ...

    > Dlatego produkują je ludzie co się znają na tym lepiej od roberta:P

    Nie wiem jak AED, ale w innych jest widac gałka i mozna dobrac.

    Ale czy pierwsza dawka nie za silna ?

    J.