  • Data: 2022-12-23 15:39:14
    Temat: Re: Defibrylator
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.12.2022 o 14:10, J.F pisze:

    > W metrze jest jakis kp?

    Co to jest kp?

    > metra i SKM nie znam, ale pociagami czasem jezdze ... nie rzucil mi
    > sie w oczy ...

    W EZT raczej są.

    > Widac zbyt latwo bylo :-)

    Samoczynne hamowanie pociągu to od zawsze było - przynajmniej z mojej
    perspektywy. Przejedziesz stój to sam się zatrzymuje. Tylko zaczyna
    hamować wtedy, kiedy już powinien stać - normalnie raczej nic się nie
    stanie, ale na stacjach możesz już wystawać na sąsiedni tor.

    Tak cy inaczej nie ma żadnego problemu, żeby nawet ten mechanik wyszedł
    z tym AED jak trzeba. Przy zmianie czoła wychodzą i nic się nie dzieje.
    Ponoć na dwójkę też chodzą do pociągu do kibla na stacjach z dłuższymi
    postojami jak przypili;)

    > ale tak ma na slowo/papier uwierzyc ?

    Szczerze mówiąc to nie rozpatrywałem tego. Staram się zachować odrobinę
    rozsądku w tym pojebanym świecie i jakoś nie mogę sobie zwizualizować,
    sytuacji gdy nie ma wody w basenie i nikt tego nie zauważył:P Brak
    zdrowego rozsądku prowadzi do zrobercenia i wtedy będziesz szukał komuś
    roweru w bieliźnie, bo nikt nie napisał, że jak nie widać roweru gołym
    okiem to w gaciach już nie trzeba sprawdzać:P

    > No ale moja teza taka, ze AED sie ludzie nie bawią, to i wypadkow jest
    > mało.

    I słusznie, bo to nie jest do zabawy. Jakby się bawili to pewnie by ktoś
    najprędzej w głowę nim dostał.

    > Taser tez nie sluzy. Excited delirium :-P

    Raczej jarosław b.

    > Ale mozliwosci uszkodzenia serca chyba ma.
    > Wiec czekamy na awarię ...

    Na tej zasadzie zabić może wszystko. Z kondomem niby jest prosto jak z
    jebaniem, ale jak ktoś sobie na łeb założy... Baterią paluszkiem też
    można człowieka zabić - kiedyś twierdziłem że nie, ale po przemyśleniu
    jakby ją komuś przez oko do mózgu wepchnąć... Albo zmusić zeby zjadł -
    chyba niezdowa jest w trawieniu.

    > Ale czy pierwsza dawka nie za silna ?

    Wątpię. To naprawdę ogarnięci ludzie projektują.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!