  • Data: 2022-12-23 17:23:12
    Temat: Re: Defibrylator
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.12.2022 o 16:21, J.F pisze:

    > Kierownik pociagu - o nim mowimy.

    To nie ma.

    > fotke daj :-)

    SKM to akurat rzadko jeżdzę.

    > Ja tylko o tym, ze kp dbajac o zycie pasazerow, to powinien maszynisty
    > pilnowac :-)

    A dlaczego nie dyżurnego ruchu?

    > A czasem nie na stacjach ... bo w lokomotywie nie ma ...

    Raczej czekają do stacji:)

    > Mialem na mysli kible w wagonach.

    To się pewnie gdzieś wyświetla.

    > No ale jak sa nie pilnowane, to sie beda bawic.

    E tam. Przeciż przy nich nie stoi strażnik.

    > Chyba tak, cos mi chodzi po glowie, ze przypadki byly.

    No i sam widzisz, a przypadku żeby kogś AED zabił nie było:)

    > Ale nie o tym mowimy. Bateria moze np "wylac" ze starosci,
    > i jak ktos nie zauwazy - żywnosc skazić.
    > Grozne?

    Raczej nie te ilości.

    > To liczyc, ze AED nigdy nie wypali w zlym momencie, i zawsze dobierze
    > wlasciwą dawkę troche naiwne jest ..

    Bo jak wiem? A liczyć że samochód jak wciśniesz chamuleć to nie zacznie
    przyspieszać?

    > No, tak jak samoloty Boeinga czy Airbusa :-)

    No dobra - to co proponujesz - nie używać bo może zaszkodzić, bo tak
    kulson powiedział?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!