  • Data: 2022-12-23 10:35:40
    Temat: Re: Defibrylator
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.12.2022 o 10:02, J.F pisze:

    > Gdzie? Od kiedy?

    W metrze, w SKM, w pociągach.

    > Bardzo latwo. Wystarczy czerwone przejechac, albo nie zwolnic.

    Sam hamuje jak SHP przejedziesz. Zwalnia też - przynajmniej te nowsze. W
    zasadzie mechanik jest od zamykania drzwi i patrzenia czy dyżurny coś
    nie sknocił. Jak sknoci to jest za późno zwykle. No i na zastępczy
    automat nie pojedzie.

    > A nie powinien sprawdzic, czy woda jest?

    Chyba bardziej zarządca;)

    > Bez potrzeby.

    No ale była potrzeba - jak nie wiesz to podpinasz AED - on wie.

    > Bo widac jednak nie uzywane do zabawy, a jak na pacjencie ...

    Jak na pacjencie to nie zabawa.

    > Zdecyduj sie - taser o znacznie mniejszej energi moze zabic,
    > a AED nie ? :-)

    No tak wychodzi. Kula z pistoletu ma mniej energii od samochodu, a
    jednak jedna służy do zabijania a samochód nie. Z zasady działania
    wynika, że AED zabić nie może.

    > Wyglada jednak na to, ze pomoze tylko w niektorych przypadach.
    > W pozostalych nie powinien "strzelic", to i nie zaszkodzi.

    Dokladnie - AEd można zaszkodzić jak każdym innym ciężkim przedmiotem -
    waląc nim w łeb. Zgodnie z przeznaczeniem nim nie zaszkodzisz.

    > A tam widzisz - za duza moze uszkodzic serce.

    Dlatego produkują je ludzie co się znają na tym lepiej od roberta:P

    > Wiec nie wiem - staruje od jakiejs malej i stopniowo podnosi?

    Zapewne.

    > A jak to dziecko będzie?

    To będzie - jak będzie miał migotoanie komorowe to może już tylko pomóc.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!