  • Data: 2008-12-13 18:36:37
    Temat: Re: Data/miejsce zawarcia NDA
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-12-2008 o 19:14:37 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czasem tak, czasem nie. (...) Nie da się udzielić tutaj uniwersalnej
    > odpowiedzi.

    Ok, jasne, chodziło mi o to czy nie ma jakiejś ustawowej przeszkody.

    > Moim zdaniem nie. Moim zdaniem umowa jest zawarta wtedy, kiedy
    > porozumiały się strony, a kartka papieru z jej treścią jest po prostu
    > potwierdzeniem jej treści. Stąd może spokojnie tam być data
    > porozumienia, co nie musi być w żaden sposób powiązane z datą składania
    > podpisów pod dokumentem.

    Tutaj chodziło mi o art. 53. upa:
    "Umowa o przeniesienie autorskich praw majątkowych wymaga zachowania formy
    pisemnej pod rygorem nieważności."

    Czyli zawrzeć można telefonicznie, ale dopóki się jej nie spisze to
    nie działa (a po późniejszym spisaniu działa "wstecznie") ?

    Pozdrawiam,
    Tomek