  • Data: 2008-12-13 21:52:04
    Temat: Re: Data/miejsce zawarcia NDA
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-12-2008 o 20:22:53 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem tak. Podobnie jak nabycie spadku i właśnie z tego powodu
    > przywołałem przykład nabycia spadku, który jest popularniejszy, a w taki
    > sam sposób działa.

    Dzięki wielkie, teraz mam jasność jak to wygląda.

    Mam jeszcze pytanie jak to jest od strony "urzędowej" - czy coś za to grozi
    w jakiś okolicznościach.
    Np.: zostaje data zawarcia 10/12/2008 bo klient się uparł a ja nie chcę
    stracić zlecenia.
    Przez te kilka dni nic się nie wydarzyło, od strony cywilnej sprawa jest
    "czysta"
    więc nic nie szkodzi mi tego podpisać. Ale za jakiś czas podaję go do sądu
    i podaję w pozwie datę zawarcia umowy - o której wiem że defacto nie jest
    prawdziwa.

    Co prawda skoro Audi A6 chodzą po 500 Euro i nic się z tego tytułu nikomu
    nie dzieje,
    to chyba nie ma problemu - ale czy potencjalnie coś może z tego
    nieprzyjenmego wyjść ?

    Pozdrawiam,
    Tomek