  • Data: 2008-12-15 19:22:21
    Temat: Re: Data/miejsce zawarcia NDA
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdaje się w wątku padł przykład umowy w której forma pisemna *jest*
    > wymagana - o przeniesienie praw autorskich, o ile pamiętam.
    > Wcześniejsze ustalenia ustne *nie* są ważną umową.

    Ale z chwilą ich spisania stają się ważne. W mojej ocenie nadal do zawarcia
    umowy dochodzi wówczas, gdy układające się trony uzgadniają aprobowany
    przez nie tekst umowy, a samo złożenie podpisów czy wydrukowanie dokumentu
    jest w mojej ocenie czynnością techniczną. Czynnością niezbędną dla
    ważności umowy, ale przecież mogącą trwać przez pewien okres po umowie.