  • Data: 2008-12-13 22:14:32
    Temat: Re: Data/miejsce zawarcia NDA
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-12-2008 o 22:49:13 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > A możesz objaśnić co rozumiesz przez "działa wstecznie"?

    Wytnę resztę bo sprawa jest prosta - chodzi mi o ew. odpowiedzialność
    za wpisywane dane niż o to od kiedy faktycznie te umowy działają
    i inne cywilnoprawne czy podatkowe niuanse.

    Często dostaję e-mailem do podpisania szablony umów przeznaczone
    do podpisywania przy kawie - a nie korespondencyjnie. Jak się podpisuje
    przy
    kawie to dylematu nie ma - jest określona data i miejsce. Jak się podpisuje
    korespondencyjnie, to jest pytanie które miejsce i jaka data.

    Nie chciałbym po prostu mieć jakiś nieprzyjemności z powodu takiego,
    że w czasie w którym rzekomo zawierałem umowę w Olsztynie byłem
    Zakopanem :-)

    A z niektórymi firmami/osobami negocjować treści szablonów
    umów się nie da, "bo nie"/"bo prawnika nie ma"/"bo prawnik by musiał
    sprawdzić
    a nikt się tego nie czepiał wcześniej" itd.

    Pozdrawiam,
    Tomek