    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to bedzie spam?
    Date: Mon, 15 Mar 2004 23:00:12 +0100

    > A co jeśli nadawca się nie stosuje?

    To samo co gdy nie stosuje się do obecnych przepisów.
    W tym względzie nie ma żadnej różnicy.

    > Czy dla Ciebie wspomniane przeze mnie koszty to jedynie koszty
    > połaczenia? A przepustowość, a czas...

    Nie wiem jak Tobie, ale mnie skasowanie maila kosztuje
    znacznie poniżej sekundy.
    Analiza treści? Mozna ustawić filtry jeśli kto lubi i po problemie.
    Jeśli natomiast chodzi o przepustowość łączy to znacznie bardziej
    destrukcyjnie wpływają na nią różne p2p - kolejne zadanie na
    horyzoncie dla dzielnych urzędników? ;-)
    A potem co? Ustawowe ograniczenia wielkości plików w necie?
    A może limitowanie objętości grafiki na stronach?
    Ech, otwierają się wspaniałe perspektywy przed różnej maści
    nawiedzonymi regulatorami, którzy "wiedzą lepiej".

    > Ale różnicowałeś to.

    Niczego takiego nie uczyniłem - z użycia pojęcia "wspólnego worka"
    wytłumaczyłem się już w poprzednim poście (jeśli o to chodzi).

    > Polsat jest "darmowy" - płacisz zgodą za oglądanie reklam.
    > A wyobraź sobie, że wykupujesz płatny kanał - a tam reklamy.

    Aby oglądać Polsat również musisz uiścić abonament.

    > Hiporyzji.

    Nie widzę związku. Piszę tu zupełnie prywatnie i nie ma
    najmniejsego powodu aby moja skromna osoba była
    wiązana z jakimkolwiek podmiotem gospodarczym, nawet
    moim własnym.

    Pix