    From: "Marek N." <mark_n@false_address.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to bedzie spam?
    Date: Sat, 13 Mar 2004 16:28:39 +0000 (UTC)

    In article <c2vbtd$lij$1@atlantis.news.tpi.pl>, pix wrote:

    > Za telefon się płaci - zarabia TPSA i fiskus
    > Za pocztę również - zarabia PocztaPolska, drukarnia i oczywiście fiskus.

    No dobra, ja tak retorycznie... ;) ciekawiłaby mnie odpowiedź pomysłodawcy
    ustawy.

    > (..)
    >
    > Skąd wiadomo, że nie dostał? Duża część naszych firm nie ma
    > jeszcze zwyczaju odpowiadania na maile a skrzynki mają bo
    > teraz "taka moda".

    Nie pytałem. Ale skoro gość tak pisze, to domyślam się, że upewniono
    się np. późniejszym telefonem czy faksem.

    > Nie wiem skąd się wzięło bombardowanie wirusami - IMO ustawa
    > jest rzeczywiście chora, ale chyba jednak nie aż tak ;-)

    To jest właśnie to, o czym pisałem: Internetem u nas zajmują się w dużej
    części ludzie "nawiedzeni". Użytkownicy skrzynek nie mają najczęściej
    pojęcia, że są tak troskliwie "chronieni przed spamem". Dzięki któremu - być
    może w niektórych przypadkach - mogliby powiększyć swoje zarobki...
    --
    Marek