  • Data: 2004-03-14 11:52:09
    Temat: Re: Czy to bedzie spam?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "pix" <p...@w...pl> niebacznie popelnil
    news:c303he$adg$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > I do tego właśnie w normalnych i niezurzędniczałych
    > krajach służy opt-out.
    A co jeśli nadawca się nie stosuje?

    > E, no nie żartuj - w tej chwili modemy stają się przeżytkiem
    > i argumenty o kosztach odbioru juz jakiś czas temu straciły
    > aktualność.
    Czy dla Ciebie wspomniane przeze mnie koszty to jedynie koszty
    połaczenia? A przepustowość, a czas...

    > Nie o to chodzi co jest lepsze, bo dla jednego to a dla drugiego
    > tamto.
    Ale różnicowałeś to.

    > Podobnie można stwierdzić, że nie ma przymusu czytania
    > wszystkich maili. BTW - nie ma czegoś takiego jak darmowa
    > TV ponieważ każdy musi grzecznie płacić abonament,
    Polsat jest "darmowy" - płacisz zgodą za oglądanie reklam.
    A wyobraź sobie, że wykupujesz płatny kanał - a tam reklamy.

    > E tam - ja juz wolę skasować kilka maili
    A wolę żeby mi nikt nie zpychał śmieciami skrzynki.

    > A czego to niby miałoby dowieść?
    Hiporyzji.

    --
    pozdro