  • Data: 2004-03-14 12:43:05
    Temat: Re: Czy to bedzie spam?
    Od: "Marek N." <mark_n@false_address.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <X...@1...7.19.101>, poreba wrote:

    > A co jeśli nadawca się nie stosuje?

    To DOPIERO WTEDY oskarżaj go o spam. Ale NIE WCZEŚNIEJ.

    > Czy dla Ciebie wspomniane przeze mnie koszty to jedynie koszty
    > połaczenia? A przepustowość, a czas...

    A w przypadku wysłania Ci oferty pocztą: a miejsce w skrzynce, a czas na
    otwarcie, a czas na choćby pobieżne przejrzenie, a miejsce w koszu, a
    zmarnowany papier, a drzewa wycięte na produkcję tego papieru... i czemu
    to NIE JEST spam?

    > Polsat jest "darmowy" - płacisz zgodą za oglądanie reklam.
    > A wyobraź sobie, że wykupujesz płatny kanał - a tam reklamy.

    Zamieść przy swoim adresie na swojej stronie WWW krótkie info: "proszę na
    ten adres nie wysyłać żadnych ofert, reklam ani innych propozycji". Ew.
    dodaj mail typu oferty@twoja-domena, napisz, żeby oferty kierowano na ten
    adres - a strumień danych z niego w swojej konfiguracji skieruj prosto do
    /dev/null (czyli do "informatycznego kosza"), jeśli już taki z Ciebie
    mizantrop.

    > A wolę żeby mi nikt nie zpychał śmieciami skrzynki.

    Rada na to j.w.

    > Hiporyzji.

    Jakiej hipokryzji? Skoro niedwuznacznie sugerujesz, że będziesz mu ZŁOŚLIWIE
    zapychał skrzynkę, na zasadzie "masz, czytaj sobie, wielbicielu reklam"?

    My tu nie mówimy o prawdziwych spamerach, tylko o tym, że w tej chwili
    praktycznie każdą próbę nawiązania kontaktu handlowego można podciągnąć pod
    "spam" (też sobie słówko znaleźli, nawiasem mówiąc...)
    --
    Marek