  • Data: 2004-03-13 18:04:45
    Temat: Re: Czy to bedzie spam?
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No dobra, ja tak retorycznie... ;) ciekawiłaby mnie odpowiedź
    pomysłodawcy
    > ustawy.

    Podejrzewam, że ów osobnik przesiaduje za jakimś biurkiem
    w ministerstwie gospodarki (czy też tym w co się teraz zmieniło),
    gdyż zdaje się stamtąd wyszła ta "cenna inicjatywa".
    Odpowiedź standardowa - "bo tak jest w UE".
    Co do samej UE to juz nie wiem, ale pracujący tam ludzie potrafią
    uzasadnić nawet uregulowanie wymiarów ogórków więc i z tym
    nie mieliby pewnie zbytnich problemów.

    > Nie pytałem. Ale skoro gość tak pisze, to domyślam się, że upewniono
    > się np. późniejszym telefonem czy faksem.

    Hmm... nie jestem przekonany, ale niech będzie.

    > To jest właśnie to, o czym pisałem: Internetem u nas zajmują się w dużej
    > części ludzie "nawiedzeni". Użytkownicy skrzynek nie mają najczęściej
    > pojęcia, że są tak troskliwie "chronieni przed spamem". Dzięki któremu -
    być
    > może w niektórych przypadkach - mogliby powiększyć swoje zarobki...

    Oszołomów nigdzie nie brakuje.
    Często zresztą jest tak, że jeśli jakiś gostek dostanie odrobinkę władzy
    to zaraz chce pokazać jaki jest ważny i wymyśla różne bzdury - tak się
    niestety
    dzieje na każdym szczeblu i w różnych dziedzinach życia.
    Ale to, że tacy ludzie mają pełną swobodę działania wynika z nieudolności
    i niewiedzy tych, którzy powinni takie zachowania ukrócić.

    Pix