eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to bedzie spam? › Re: Czy to bedzie spam?
  • Data: 2004-03-13 21:36:29
    Temat: Re: Czy to bedzie spam?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "pix" <p...@w...pl> niebacznie popelnil
    news:c2uss8$1gn$1@atlantis.news.tpi.pl:

    >> To podajcie adresy firmowe, tu na news, otwartym tekstem.
    > Takie adresy możesz znaleźć na wszystkich stronach firmowych.
    Firma ABC zajmująca się sztorcholajzami poprzecznymi może
    _nie_ _mieć_ _ochoty_ by poświęcać środki na analizę ofert
    firmy CEP na śrubsztagi podłużne.
    Odbiór i kasowanie takich ofert kosztuje. Nie życzy sobie i już.

    >> A czemuż tak dyskryminujecie operatywnych handlowców od
    >> powiększania i przedłużania? Byznes, Panie, yz byznes.
    > bezmyślnie wrzucono wszystko do jednego worka i tym samym
    > nawiązywanie kontaktów zostało faktycznie utrudnione.
    A dlaczego uważasz, że oferty na sztorcholajzy poprzeczne są
    w jakiś sposób lepsze od ofert na przedłużanie i powiększanie?

    > BTW - mnie osobiście najbardziej wku... przerywanie filmów
    > w TV aby wcisnąć mi jakąś nachalną i głupią reklamę proszków
    Nie ma przymusu oglądania darmowych TV (darmowych kont e-mail)
    wykup sobie jakiś płatny kanał (komercyjny e-mail) bez reklam.

    >> Akwizytorom z super-latarkami też pozwalacie,
    >> a niech sobie zrobią interes, biegać po fimie z super-ofertami?
    > Tak, akwizytorom super-latarek się dziękuje, ale o dziwo jakoś
    > nie potrzeba do tego żadnej spec-ustawy.
    Ale jakim prawem zatem?
    (zakładam, że firma otwarta dla szerokiej publiczności)
    "ZAKAZ..." czy tylko: "Nie, dziękuję, ..."?

    >> BTW wywóz śmieci w firmie to też koszt.
    > Jesteś blisko, ale z innej strony - IMO główną bolączką
    > pomysłodawców było to, że na takiej reklamie żaden pośrednik
    > (w tym fiskus) nic nie zarabia.
    Ależ mi chodziło o to, że za wywóz przysyłanych masowo śmieci
    muszę JA zapłacić. Przy listach barierę stanowią koszty pocztowe,
    przy "wycieraczkowym" badziwiu koszta kolportażu itd.
    Przy zbieżnym do zerowego koszcie spamerskiego e-maila takich
    barier nie ma. I to doprowadziło do stanu absolutnej nietoletancji
    reklam w epoczcie. Gdyby te reklamy były chociaż trochę celowane...
    IMHO w ustawie zabrakło jasnego określenia jak może wyglądać
    (a jak nie) zapytanie o przesłanie oferty - jak często może się
    zdarzyć bez odpowiedzialności itd.

    PS. To podaj adres _swojej_ firmy, jeżeli naprawdę nie masz nic
    przeciwko ofertom ;)

    --
    pozdro
    poreba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1