eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <a...@w...eu> <gxt07flobpza.at0g9il0dq3e$.dlg@40tude.net>
    <5c2e1f3d$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c2e39f1$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c2e4e3e$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c2e6f88$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c2e820e$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c2e9bda$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c2f48fa$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c2f4a62$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c2f6740$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c2f6cf8$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych)
    sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Date: Fri, 4 Jan 2019 16:54:01 +0100

    dyskusyjnych:5c2f6cf8$0$491$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 04-01-19 o 15:00, J.F. pisze:

    >Nie wiem gdzie mieszkasz i jakie masz doświadczenia, ale takiego
    >włamania do sklepu, to ja na terenie powiatu nie widziałem od lat. Co
    >tym towarem zrobisz? To łatwiej ten towar wyłudzić.

    A co z wyłudzonym zrobic ?
    Tradycyjnie, to sie towar wypijalo ... a teraz jakos bardzo duzo
    lombardow powstalo ...

    A moze nie kradna, bo w sklepie alarm, monitoring ... i patrol
    ochroniarzy wzywany ?

    Google mowi jednak, ze proceder nie zanikl.
    https://plus.gazetakrakowska.pl/znow-okradli-brata-p
    rezydenta/ar/12301673
    https://gazetalubuska.pl/zlapali-wlamywaczy-ktorzy-o
    kradli-sklep-w-bytnicy/ar/9354999
    https://www.igryfino.pl/kat-189,a,29664,okradli-skle
    p-z-ubraniami.html

    Czy na bogato
    https://www.dziennikwschodni.pl/lublin/okradli-sklep
    -w-austrii-170-tys-euro-strat-wpadli-w-lublinie-byli
    -kompletnie-zaskoczeni,n,1000229028.html

    Fakt, ze znacznie wiecej kradziezy google znajduje w godzinach pracy..

    >Ale jeśli ktokolwiek zauważy, to kilka radiowozów ujmie sprawcę w
    >kilka
    >minut.

    A w dzien to nie ujma ?
    A wiecej ludzi sie kreci, wiecej zauwazyc moze. I kazdy ma teraz
    komorke.

    >W dzień. W nocy spora szansa, ze w nocy zatrzymają go do kontroli.

    A kontrolujecie w nocy, bo latwiej zlodzieja zlapac, czy wiecej
    pijanych jezdzi ? :-)

    Ale zlodziej sie nie zatrzyma. I moze uda mu sie uciec.

    >Pytanie, czy ostatecznie się nie okaże, że nie mieli rację. Wówczas
    >gdzieś malutkim drukiem sprostują i będą uważać, że przecież nic się
    >nie
    >stało i oni tylko korzystają z wolności prasy.

    No to niech minister oglosi, ze policja prawidlowo dzialala, a
    Stachowiak zmarl ze starosci.
    A potem lud ministra osądzi w wyborach :-)

    J.