eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
  • Data: 2019-01-05 17:13:13
    Temat: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie nie tak dawno też były, ale przed wyborami w zeszłym roku radni
    > uznali, że "zbawią świat" nakazując prohibicję w godzinach 22"~6". Mniej
    > więcej od tego czau zaczęły się pojedyncze włamania do sklepów
    > monopolowych, przy czym nie wykluczone, że wcześniej ich nie było, bo
    > trudno się włamać do sklepu, w którym jest obsługa.
    >
    > Taksówkarze oraz "uberowcy" zarabiają świadcząc usługę przywiezienia z
    > jednej z sąsiadujących z miastem stacji paliw czy sklepu alkoholu. I
    > gdyby to wozili ze sklepów, to by była korzyść z opłat alkoholowych w
> [...]

    Takie sklepiki z alkoholem w nocy chyba musza obsługiwać właściciele,
    ale nie jestem pewna. Na stacjach benzynowych od określonej godziny to
    sprzedaż alkoholu jest zabroniona, ale jak jest naprawdę to nie wiem.
    Natomiast taksówkarze sprzedają pijakom bimber. Takiemu jednemu to żona
    do taksówki na postoju donosiła. Fakt, że do torby jej nie zaglądałam
    tylko piszę to co ludzie mówili.

    --
    animka