eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
  • Data: 2019-01-04 23:39:58
    Temat: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-01-19 o 16:54, J.F. pisze:

    > A co z wyłudzonym zrobic ?

    Sprzedać transportem pokrzywdzonego innej hurtowni za gotówkę.

    > Tradycyjnie, to sie towar wypijalo ... a teraz jakos bardzo duzo
    > lombardow powstalo ...

    To musisz powiedzieć o tym przestępcom. Generalnie jak już ktoś się
    włamuje, to do apteki narkoman, albo pijany, o w nocy sklepy z alkoholem
    pozamykano.

    > A moze nie kradna, bo w sklepie alarm, monitoring ... i patrol
    > ochroniarzy wzywany ?

    No właśnie tak to działa. Szansa na powodzenie i jakieś większe łupy
    niewielka, a na złapanie spora.

    > A w dzien to nie ujma ?
    > A wiecej ludzi sie kreci, wiecej zauwazyc moze. I kazdy ma teraz komorke.

    Sądzisz, że sprawca biegnie z flagą i napisem, że jest włamywaczem?

    > A kontrolujecie w nocy, bo latwiej zlodzieja zlapac, czy wiecej pijanych
    > jezdzi ? :-> Ale zlodziej sie nie zatrzyma. I moze uda mu sie uciec.

    W nocy w mieście poza taksówkarzami jeździ kilka samochodów, więc ten
    kradziony lub włamywaczy, to znaczący procent wszystkich poruszających
    się pojazdów. W dzień, to będzie ułamek promila.

    > No to niech minister oglosi, ze policja prawidlowo dzialala, a
    > Stachowiak zmarl ze starosci.
    > A potem lud ministra osądzi w wyborach :-)

    A powinien sąd. I w tym problem, że lud się za to bierze.