eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych)
    sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Date: Fri, 4 Jan 2019 13:11:11 +0100

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-01-03 o 19:53, J.F. pisze:

    >Ale tylko jeden z nich popełnia wykroczenie/przestępstwo.

    No i ?
    Bo jak jeden dzwoni, to SM ma zaraz przyjechac i mandat wystawic,
    powiedziec "wszystkie patrole teraz sa zajete, prosze zadzwonic za
    godzine jak dalej bedzie stac",
    czy "odp* sie pan, ludnosc wybrala nowego burmistrza i teraz nie
    mandatujemy" ?

    Oczywiscie nowy burmistrz moglby tez utworzyc nowe miejsca do
    legalnego parkowania :-)

    >No ale za opiekę nad domem obywatel płaci policji, lokalnej lub
    >centralnej.
    >Ale jak chce się bezpiecznie przespać czy wytaplać w błocie na
    >przystanku, to za tą ochronę też powinien zapłacić.

    Cos w tym jest.
    Ale przy policji centralnej, to i bez znaczenia gdzie jest, i tak na
    policje placi, to powinna o niego dbac :-)

    >Jakby podliczyć ile kosztuje zapewnienie ochrony i bezpieczeństwa na
    >łódstoku i kazać organizatorom za to zapłacić w czystej gotówce, to
    >by się zaraz okazało,

    A nie ma tam takiej najetej ochrony ?

    >że nie ma żadnego zapotrzebowania na milionowy spęd.

    Albo by sie okazalo ze nie ma zapotrzebowania na ochrone :-)

    Tylko ona chyba wymuszona przepisami.
    Jakies stare dziadki mowia mlodziezy, ze musi placic, zeby ich
    pilnowac, a gdzie swoboda :-P

    >Ale ja nie pisałem o handlarzach, 2 gramy to mają ludzie na użytek
    >własny.

    ale gdzies je kupic trzeba. Czy proponujesz samemu wyhodowac.

    >Handlarzy/hurtowników można ścigać lub zalegalizować niektóre używki
    >i częściowo problem się sam rozwiąże.

    Otoz to.
    Tylko co - w jednej gminie legalne, a w drugiej nie ?

    >Katalog przestępstw i wykroczeń jest z góry narzucony, więc tu
    >lokalnie nic się nie ugra.

    A Ty chcesz niektore narkotyki legalizowac :-)

    >A burmistrz wyborców.
    >Dziś komendant musi zadowolić cały łańcuszek innych komendantów i
    >ministrów, na których wybór obywatel nie ma żadnego wpływu.

    >Obywatele sami wiedzą czy czują się bezpieczni, żadne statystyki nic
    >tu nie zmienią.

    Czuja sie ... a burmistrz ma twarde dane - za mojej kadencji liczba
    napadow spadla o 30% :-)

    J.