    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy płatność kartą od kwoty X jest zgodna z prawem?
    Date: Thu, 21 Jan 2010 14:26:56 +0100

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 13:15:47 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > na pewno chcesz prowizji wliczonych w cenę towaru, którą zapłacą także
    > gotówkowcy?

    Co mnie obchodzą "gotówkowcy"?
    Ja np. kupując paliwo do agregatu prądotwórczego stojącego na działce,
    płącę "w każdym litrze" stary podatek drogowy, który "ma iść na rozbudowę
    dróg". Przecież ja kurwa nie jeżdżę z tego paliwa po drogach tylko spalam
    go w agregacie.
    Przykłady gdzie "się płaci a nie korzysta" jest mnóstwo albo i więcej.