  • Data: 2010-01-21 14:38:24
    Temat: Re: Czy płatność kartą od kwoty X jest zgodna z prawem?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie. Bank w celu uchylenia się oid odpowiedzialności musi
    > wyegzekwować swoje prawa wynkające z umowy od centrum rozliczeniowego,
    > zaś te centra od sklepów. Trochę to pokrętne, ale jedyne prawnie
    > właściwe postępowanie.

    Ja byłem dość solidnie przekonany że to jest "właściwa prawnie droga"
    choć z punktu widzenia "nie prawnika" wydaję się to "nieco ironiczne".

    A poważniej to mało komu będzie się chciało donosić bankowi/naciskać
    przez bank choć "użytkowników kart" jest tylu że paru "pieniaczy" banki
    mają jak w banku [ takim banku sprzed kryzysu ;-) ].

    --
    Gdy bramą do bogactwa i zaszczytów jest wojna, wówczas ludzie słysząc
    o niej gratulują sobie wzajemnie i czy to przy pracy, czy przy odpoczynku,