eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzas serwisowania. Konsekwencje › Re: Czas serwisowania. Konsekwencje
  • Data: 2003-09-02 15:40:22
    Temat: Re: Czas serwisowania. Konsekwencje
    Od: "Doker" <d...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > > Oddałem moją komórke na gwarancji do aktualizacji oprogramowania.
    > > Chciałbym wiedzieć co grozi i "co bedę z tego miał" gdy serwis przekroczy
    > > dopuszczalny czas serwisowania (2 tygodnie)?
    >
    > Gdyby chodzilo o niezgodnosc towaru z umowa i zazadalbys naprawy rzeczy a
    > sprzedawca nie zdolalby usunac wady w odpowiednim czasie (zalozmy ze mozna
    > przyjac dwa tygodnie) to moglbys domagac sie obnizenia ceny albo odstapic od
    > umowy. Ale tobie chodzi chyba o zwyczajne zlecenie aktualizacji
    > oprogramowania (ktore nie ma zwiazku z niezgodnoscia towaru z umowa). Nic z
    > tego nie bedziesz mial bo zapewne nie bedziesz w stanie wykazac, ze
    > umowiliscie sie ze zlecenie wykonane zostanie za 2 tygodnie. Chyba ze jestes
    > w stanie to wykazac to ewentualnie po wykazaniu szkody powstalej  z tytulu
    > niewlasciwego wykonania zobowiazania mozesz domagac sie odszkodowania. Nie
    > sadze zeby chcialo sie toczyc spor przed sadem i angazowac w to kase wiec
    > nic nie "wycisniesz" z servisu.

    No tak, ale ten update dokonany ma być w ramach gwarancji, jako ze pierwotnie
    telefon nie posiadal funkcji opisanych w instrukcji.
    dodam ze obowiazuje mnie stare prawo 0 telefon kupiony przed koncem 2002 roku

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1