eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzas serwisowania. Konsekwencje › Re: Czas serwisowania. Konsekwencje
  • Data: 2003-09-02 16:28:24
    Temat: Re: Czas serwisowania. Konsekwencje
    Od: "lablador" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > No tak, ale ten update dokonany ma być w ramach gwarancji, jako ze
    pierwotnie
    > telefon nie posiadal funkcji opisanych w instrukcji.

    W takim razie to umowa gwarancyjna okresla wzajemne obowiazki stron. Jezeli
    to istotne funkcje (w co watpie) to mogles - korzystajac z uprawnien
    rekojmi - od umowy odstapic. Sprzedawca udaremnilby Ci to wylacznie
    wymieniajac telefon na nowy. Telefon jest rzecza oznaczona co do gatunku i
    podlega wymianie na wolny od wad a nie naprawie. Ale to tylko gdybys
    korzystal z uprawnien z tytulu rekojmi a nie gwarancji.

    Dan


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1