eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzas serwisowania. KonsekwencjeRe: Czas serwisowania. Konsekwencje
  • Data: 2003-09-02 14:20:27
    Temat: Re: Czas serwisowania. Konsekwencje
    Od: "lablador" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Oddałem moją komórke na gwarancji do aktualizacji oprogramowania.
    > Chciałbym wiedzieć co grozi i "co bedę z tego miał" gdy serwis przekroczy
    > dopuszczalny czas serwisowania (2 tygodnie)?

    Gdyby chodzilo o niezgodnosc towaru z umowa i zazadalbys naprawy rzeczy a
    sprzedawca nie zdolalby usunac wady w odpowiednim czasie (zalozmy ze mozna
    przyjac dwa tygodnie) to moglbys domagac sie obnizenia ceny albo odstapic od
    umowy. Ale tobie chodzi chyba o zwyczajne zlecenie aktualizacji
    oprogramowania (ktore nie ma zwiazku z niezgodnoscia towaru z umowa). Nic z
    tego nie bedziesz mial bo zapewne nie bedziesz w stanie wykazac, ze
    umowiliscie sie ze zlecenie wykonane zostanie za 2 tygodnie. Chyba ze jestes
    w stanie to wykazac to ewentualnie po wykazaniu szkody powstalej z tytulu
    niewlasciwego wykonania zobowiazania mozesz domagac sie odszkodowania. Nie
    sadze zeby chcialo sie toczyc spor przed sadem i angazowac w to kase wiec
    nic nie "wycisniesz" z servisu.

    Dan.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1