eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzas serwisowania. KonsekwencjeRe: Czas serwisowania. Konsekwencje
  • Data: 2003-09-02 16:57:58
    Temat: Re: Czas serwisowania. Konsekwencje
    Od: "Doker" <d...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > W takim razie to umowa gwarancyjna okresla wzajemne obowiazki stron. Jezeli
    > to istotne funkcje (w co watpie) to mogles - korzystajac z uprawnien
    > rekojmi - od umowy odstapic. Sprzedawca udaremnilby Ci to wylacznie
    > wymieniajac telefon na nowy. Telefon jest rzecza oznaczona co do gatunku i
    > podlega wymianie na wolny od wad a nie naprawie. Ale to tylko gdybys
    > korzystal z uprawnien z tytulu rekojmi a nie gwarancji.

    Nie lubie gdybać (dla nich nie jest to wada istotna, zreszta to nie wada tylko
    celowewprowadzenie klienta w bład).
    Oddałem telefon i czekam. Co bedzie jak do piatku nie oddadza mi telefonu?

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1