  • Data: 2010-02-10 22:51:47
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-10 16:22, pmlb wrote:

    > Mylisz mieszkanie socjalne, komunalne z wlasnosciowym.

    Mieszkań komunalnych w latach '70 wybudowano, jak na lekarstwo, a w '80
    w ogóle nic nie budowano. Tylko spółdzielnie mieszkaniowe. Trudno więc
    się było pomylić.

    > Imitacja to ty jestes.
    > Do dzis na tych podzespolach pracuja urzadzenia.
    > Poszukaj cos w necie o CEMI, dzis na tym miejscu wspaniala rozwojowa
    > gleria handlowa mokotow z makdonaldem.

    Nie muszę szukać w sieci, wyroby tego superkoncernu znałem na bieżąco.
    Technologię TTL (USA 1961) opanowaliśmy już w 1978, a z CMOS zabawy
    trwały do końca. JUż Rosjanie byli lepsi, o Niemcach z dedeerowa nie
    wspominając.

    > I Pierwszego sekretorza wojewodzkiego, osiedlowego itp. I nikt poza
    > znajomymi kierowniczki schabowego w Polsce nie jadl... widac sami
    > znajomi w Polsce mieszkali:)

    Może i całe miasteczko się znało - ja nie miałem takiego przywileju i
    wystawałem w kolejkach.

    > Mozesz sie smiac, zartowac. Jednak roznimy sie tym, ze ty znasz te czasy
    > od krzykaczy politycznych ja znam osobiscie...

    A ja z cyfrowej telewizji satelitarnej :-P

    > Wiec smiej sie dalej.
    > Napisz jeszcze kogo trzeba bylo znac np. by isc do lekarza?:))
    > Wystarczyl lekarz czy musial by pierwszy sekretarz wojewodzki co najmniej?

    Akurat z lekarzem był najmniejeszy problem, ale jak musiałem na początku
    lat '80 w dedeerowie iść do tamtejszego lekarza, to mi oczy na wierzch
    wyszły, jak zobaczyłem różnicę między "naszym" peerelem a ich
    rzeczywistością :-(