  • Data: 2008-11-21 15:00:25
    Temat: Re: Cło, VAT, przesylka z USA.
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:
    > ...czyli "podatek", tak? ;)

    dokładnie, tam podatki są proste, nazewnictwo podobnie:O)

    > Ale ten podatek o ile mi wiadomo *nie ma* konstrukcji "typu VAT".
    > Mówisz, że firma która kupuje materiały do produkcji i sprzedaje
    > swoją produkcję innej firmie *ten* podatek który masz na myśli
    > rozlicza *od kwoty zakupu*? A na tym polega pic przy VAT: na deklaracji
    > wykazuje się m.in. VAT naliczony.

    wybacz, ale tam takich kretynów jak u nas co wymyślaja podatki zakręcone
    bardziej niż baranie rogi to wysyłągą na głantanamo, a u nas do rządu:O(
    a wiec uwierz że tam jest podatek obrotowy, coś co jest bardzo uproszczonym
    i niskim odpowiednikiem polskiego po******go i wysokiego VATu

    > Mają tam cały stos podatków, różnych, zresztą i u nas VAT nie
    > jest jedynym.

    bredzisz, stos to jest u nas:O(