eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCenzura poczty w pracyRe: Cenzura poczty w pracy
  • Data: 2002-06-07 11:14:44
    Temat: Re: Cenzura poczty w pracy
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in
    news:3709-1023434478@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl:

    > rafal wrote:
    >>
    >> Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w
    >> wiadomości
    >>
    >> > >IMHO nie jest ważne czy list został wysłany na adres firmy, waże
    >> > >do KOGO został zaadresowany
    [...]
    > Problem jest wlasciwie trywialny.
    > Najwazniejszy jest interes biznesu, czyli pracodawcy.
    Interes-interesem, prawo-prawem.

    Jeżeli byłbym Twoim pracownikiem i otrzymałbym list od instytucji
    np. panstwowej (np. od Ministerstwa Kontroli Bezpiecznego Internetu i
    Skanowania Portów) adres FIRMY byłby jedynym jakim oważ instytucja
    dysponuje. Sugerujesz, że nie odpowiadałbyś za naruszenie tajemnicy
    korespondencji otwierając list zaadresowany:
    J.Maliniak/FIRMA z o.o./ul.Ali 12/00-950 Pcim
    Przesyłka może przecież być zaadresowana również tak:
    J.Maliniak/ul.Ali 12/ 00-950 Pcim
    i gdzie tu twoja firma? Gdzie:"komunikacji pomiedzy firma a swiatem
    zewnetrznym".
    Gdy listonosz wrzuci Ci do skrzynki przesyłkę do sąsiada to też otwierasz?

    Pracodawca może zabronić, ukarać za nieprzestrzeganie zakazu, prowadzenia
    korespondencji prywatnej na adres firmy, rozmów prywatnych, poczty e-mail
    ale nie ma prawa jej czytać
    pozdro
    poreba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1