eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCenzura poczty w pracyRe: Cenzura poczty w pracy
  • Data: 2002-06-07 12:37:34
    Temat: Re: Cenzura poczty w pracy
    Od: "Jan Pachniewicz" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    No niestety ale widzę, że nie otrzymam jednoznacznej odpowiedzi.
    Nikt nie ma wątpliwości czy możemy odbierać prywatną pocztę w pracy.
    Nie to było przedmiotem pytania.
    Nie są nim również aspekty moralne ww. zjawiska.
    Po przeczytaniu wszystkich Waszych odpowiedzi
    wnioski są następujące.

    Pracodawca ma prawo do kontrolowania prywatnej poczty
    przychodzącej do firmy ponieważ poczta ta jest "nielegalna".
    A jest "Nielegalna" mimo iż:
    pracodawca nie uprzedził pracowników (ustnie - dokument - przepis -
    zobowiązanie itp.),
    że nie można mieć w firmie prywatnych kont i nie poinformował ich o
    kontroli poczty.
    Mimo, że taki wew. przepis formalnie nie istnieje pracodawca postępuje
    zgodnie z prawem.

    Tak - czy nie?
    Jeżeli tak to wszystko jasne - choć dziwne :(
    Jeżeli nie to jaki przepis prawa został naruszony?




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1