eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCenzura poczty w pracyRe: Cenzura poczty w pracy
  • Data: 2002-06-07 13:27:10
    Temat: Re: Cenzura poczty w pracy
    Od: "Jan Pachniewicz" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "tdew" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:adqbao$7h8$1@news.tpi.pl\
    lamiecie regulamin korzystajac z lacza niezgodnie z
    przeznaczeniem (chyba ze pracodawca wam na to zezwolil)

    No właśnie tego nie wiemy - brak dokumenty na tak i na nie. - pustka
    formalna.

    a z drugiej nie ma on prawa do wgladu w takowe maile (nawet jesli
    technicznie bylby to w stanie zrobic, w co zreszte watpie).

    Wszystkie maile wchodzące i wychodzące z firmy są archiwizowane na serwerze
    i można je przeczytać (onetowe i inne darmowe również) i nikt nam tego nie
    powiedział. Nie wiemy czy ktoś czyta ale ma taka możliwość szczególnie ,że
    hasło na serwer ma kilka osób - nie tylko sam admin.

    Pozdrawiam
    Jan




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1