eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCenzura poczty w pracyRe: Cenzura poczty w pracy
  • Data: 2002-06-07 11:24:48
    Temat: Re: Cenzura poczty w pracy
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "pulp" <p...@p...onet.pl> wrote in news:adpvg6$edp$1@news.tpi.pl:

    >
    >> Przepisy mam nadzieję obowiązują wszystkich a nie tylko
    >> pracowników - pracodawcę też obowiązują pewne normy
    >> zachowań i prawa w stosunku do zatrudnianych osób.
    >
    > I tu calkowicie masz racje pracodawca w 100% realizuje przepisy
    > niepozwalając kożystać z łącza dla celów prywatnych pracowników.
    > pozdrawiam
    > pulp
    >:)
    I jeżeli ktoś !!!korzysta!!! pracodawca ma pełne prawo do wywalenia
    delikwenta z roboty za: nieprzestrzeganie regulaminu, okradanie z pieniędzy
    (zapłacił za robotę - nie za prywatne). Wszystko się zgadza.
    Ale pracdawca NIE MA PRAWA czytać mojej korespondencji - nawet jeżeli
    napisałem list na firmowym (nie o blankiet mi chodzi a o płatnika rachunku
    za tenże papier) papierze, firmowym długopisem, w czasie pracy i wsadziłem
    do zakupionej za firmowe pieniądze koperty. Może dochodzić ode mnie kosztów
    tychże materiałów, wywalić z roboty -żaden Sąd Pracy mi nie pomoże.
    Ale zapoznać się z treścią listu bez udziału policji, prokuratury itp.
    legalnie nie może.
    Prawnicy pomóżcie to wytłumaczyć!!!
    poreba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1