  • Data: 2006-01-10 05:48:16
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    news:dpuo33$m1n$1@news.mm.pl...

    > W takiej więc sytuacji ja nie muszę się do tego stosować.
    > Na jakiej więc podstawie mam mieć pewność, że ktoś po prostu nie robi
    sobie
    > ze mnie jaj zabraniając mi przechodzić obok kasy?

    A jak widzisz w tym sklepie drzwi na zaplecze z napisem "zakaz wstępu" to
    też tam włazisz bo może ktoś sobie jaja robi wieszając taki napis?

    > Zastanów się jeszcze raz na sensownością tego przykładu i powiązaniem go
    z > omawianymi kwestiami, a potem sam sobie odpowiedz, dlaczego nie
    podjęłam się
    > go skomentować.

    Przebłysk intelektu?

    > Postanowiłeś teraz podyskutować z własnymi tezami?

    Próbuję pokazać ci na przykładach, ale widzę, że nie dociera :(

    > Dlatego właśnie staram się nie wdawać w dyskursy z ochroną, ponieważ
    > nie są to ludzie, od których można wymagać logicznego myślenia.

    Twój szacunek do innych ludzi jest przeogromny. Z niego też zapewne wynika
    twój stosunek do zasad powszechnie obowiązujących i mających służyć dobru
    nas wszystkich.
    W całym tym wątku piszesz jak zbuntowana nastolatka albo socjopatka.
    Niestety czasem spotyka sie takich ludzi. Fajnie jest dopiero jak spotkają
    się dwa takie przypadki ale po przeciwnych stronach.