  • Data: 2006-01-10 16:52:15
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: Pav <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek napisał(a):

    > Twój szacunek do innych ludzi jest przeogromny. Z niego też zapewne wynika
    > twój stosunek do zasad powszechnie obowiązujących i mających służyć dobru
    > nas wszystkich.

    Wytłumacz mi proszę w jaki sposób zasada "zakaz wchodzenia z
    plecakami"jest zasadą powszechnie obowiązującą, w jaki sposób służy
    ona dobru nas wszystkich,bo ja na razie dostrzegam tylko dobro
    hipermarketu.

    > W całym tym wątku piszesz jak zbuntowana nastolatka albo socjopatka.
    > Niestety czasem spotyka sie takich ludzi. Fajnie jest dopiero jak spotkają
    > się dwa takie przypadki ale po przeciwnych stronach.

    Jeżeli odpowiesz w taki sposób to plonk gwarantowany, z tego co widzę
    to Ty się tak zachowujesz.