  • Data: 2006-01-09 22:25:12
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:dpumrf$qfn$1@opal.futuro.pl...

    > Przepisy, przepisy.
    > Takie a nie inne uregulowanie ruchu w hipermarkecie jest pochodną np.
    prawa
    > własności jakie przysługuje właścicielowi sklepu i towaru, czy innego
    prawa
    > rzeczowego związanego ze sklepem czy towarem.

    podasz konkretne przepisy czy piszesz aby sobie popisac?

    > Ale zawsze są sytuacje wyjątkowe. I w takich sytuacjach należy
    wyjątkowo się
    > zachowywać. To także zresztą wynika z przepisów (stan wyższej
    konieczności,
    > obrona konieczna, dozwolona samopomoc, że tylko niektóre przykładowe
    > instytucje znane prawu wymienie i tp.) I do tego właśnie nawiązywała
    moja
    > wypowiedź że nie o takie - wyjątkowe - sytuacje w przepisie chodzi.

    bredzisz. pisz na temat

    > A moim zdaniem egoiści warchoły chamy i Bóg wie kto jeszcze bywają
    zarówno
    > wśród ochroniarzy jak i klientów.

    prochu nie wymysliles.
    a teraz nam wyjasnij co to ma wspolnego z prawem, gdyz piszesz na
    pl.soc.prawo, a nie na: moim.zdaniem.pl

    > A stąd że np. inicjatorka dyskusji, Renata, np. po prostu przeciska
    się przez
    > kołowrotek bramiki metra pod prąd, bo tak według niej jest szybciej, a
    poza tym
    > jest szczupła. Robi to, mimo że do prawidłowego wyjścia wcale nie
    jedzie się dwa
    > dni wołami.

    no i co z tego?
    zlamala jakis konkretny przepis?
    jesli nie - to na drzewo

    > Dla mnie to jest właśnie przykład braku kultury bez istotnego powodu.
    > Natomiast gdyby przez tę samą bramkę przeciskała się w celu udzielenia
    pomocy
    > osobie w niebezpieczeństwie czy choćby po to żeby prozaicznie zdążyć z
    dzieckiem
    > do WC sam bym był za tym by jej w tym pomóc.

    jestesmy na pl.soc.prawo, a nie na grupie savoir vivre, wiec nie
    piernicz, obywatelu, bez sensu

    --
    pozdro
    ape

    p.s. do nixe: lubisz dyskusje z takimi burakamii? :>