eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBardzo pilne - gwarancja › Re: Bardzo pilne - gwarancja
  • Data: 2005-06-28 10:41:58
    Temat: Re: Bardzo pilne - gwarancja
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    AKS napisał(a):
    > Prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu.
    > [powolalam sie na ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 25 czerwca 2002 r. w
    > sprawie szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży
    > między przedsiębiorcami a konsumentami.
    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Searchtodo=file&id=W
    DU20020960851&type=1&name=D20020851.pdf

    Nie obowiązuje od 1 stycznia 2003 roku.
    Obecnie stosuje się ustawę z 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej, ale ona dotyczy odpowiedzialności sprzedawcy.
    Wymiana ma być na taki sam nowy towar, a jeśli zarówno ona, jak i
    naprawa są niemożliwe, kupujący ma prawo odstąpić od umowy (art.8
    ust.4). Wymiana na inny towar na podstawie przepisów ustawy tylko za
    zgodą kupującego.
    Oprócz tego może istnieć gwarancja, która samodzielnie określa swoje
    warunki. Trduno powiedzieć na jakiej podstawie składałeś reklamacje.
    A tak w ogóle - www.federacja-konsumentow.org.pl

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1