eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBardzo pilne - gwarancja › Re: Bardzo pilne - gwarancja
  • Data: 2005-06-28 16:03:45
    Temat: Re: Bardzo pilne - gwarancja
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości
    news:d9r978$ap7$1@news.onet.pl...
    >
    > Wymiana ma być na taki sam nowy towar,

    Czy to znaczy, że klient może odmówić przyjęcia dysku tej samej klasy ale
    o większej pojemności?

    > a jeśli zarówno ona, jak i
    > naprawa są niemożliwe, kupujący ma prawo odstąpić od umowy

    A co z ceną, która w przypadku komputerów szybko się zmienia? Za zwróconą
    cenę sprzed dwóch lat dzisiaj klient może kupić dwie sztuki tej samej
    klasy. To chyba nie jest fair?

    Alek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1