  • Data: 2005-06-30 17:58:18
    Temat: Re: Bardzo pilne - gwarancja
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:da1b6s$t1t$1@inews.gazeta.pl...

    > nadzwyczajna...?

    Mam na mysli to, że jeżeli po 23 miesiącach użytkowania rozpadną ci się
    buty i odstąpisz od umowy kupna, to za odebrane pieniądze będziesz mógł
    kupić inne buty podobnej klasy i w zasadzie nic nie stracisz ani nie
    zyskasz. Jeżeli reklamowany będzie podzespół komputerowy (zwłaszcza jeśli
    w chwili zakupu był nowinką z górnej półki) to po dwóch latach za odebrane
    pieniądze kupisz sobie kilka rzeczy tej samej klasy. A chyba nie o to
    chodzi?

    Alek