  • Data: 2005-06-28 10:21:52
    Temat: Bardzo pilne - gwarancja
    Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    Mam taki problem - potrzebuje dosc
    szybkiej odpowiedzi, poniewaz sprzedawca sie
    spieszy...
    Otoz..
    Prawie dwa lata temu kupilam karte graficzna do PC
    [jej owczesna wartosc na fakturze to 370 zl].
    Kilka dni przed koncem gwarancji tj. 2 lat karta popsula sie
    i zostala odeslana do firmy [sprzedawcy].
    Sprzedawca przyjal ja, nadal nr reklamacji i odeslal
    do producenta. Producent stwierdzil brak mozliwosci
    jej naprawy. Identycznej karty nie ma juz na rynku.
    Zaproponowalam wymiane na inna karte - lepsza
    za doplata 70 zl, tak aby otrzymac dobry produkt.
    Niestety sprzedawca zaproponowal mi doplate
    w wysokosci 170 zl powolujac sie na fakt, ze moja
    karta stracila na wartosci. Zaproponowal mi tez inna
    karte w ramach wymiany o mniej wiecej zblizonych
    parametrach [cena aktualna jej to 250 zl].
    Ja jej nie chce i nie chce tez doplacac az 170 zl.
    Czy moge zadac zwrotu calej wartosci kwoty
    z faktury [korekta]?
    Sprzedawca twierdzi, ze nie powolujac sie na [cyt.]:
    >Co do wymiany z którą się Pani nie zgadza - karta proponowana jest tego
    > samego producenta, posiada lepsze parametry, jest nowsza technologicznie,
    > także jak najabrdziej może być zamiennikiem reklamowanego przez Pania
    >sprzetu
    > - przykład wg Pani stweirdzenia nie mógłbym wymienic klientowi
    > nieprodukowanego dysku 20gb na dysk 40gb - jest to nieprawda - mam do
    > prawo, gdyż nie łamie taką wymianą zadnego przepisu i w zupełności
    > zaspakajam roszczenia klienta realizując w ten sposób reklamację.

    Prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu.
    [powolalam sie na ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 25 czerwca 2002 r. w
    sprawie szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży
    między przedsiębiorcami a konsumentami.
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Searchtodo=file&id=W
    DU20020960851&type=1&name=D20020851.pdf
    --