eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBardzo pilne - gwarancja › Re: Bardzo pilne - gwarancja
  • Data: 2005-07-01 09:29:44
    Temat: Re: Bardzo pilne - gwarancja
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości
    > news:d9u57a$j8$4@news.onet.pl...
    >
    >>>Czy to znaczy, że klient może odmówić przyjęcia dysku tej samej klasy
    >
    > ale
    >
    >>>o większej pojemności?
    >>
    >>MZ tak
    >
    >
    > Dlaczego? Przecież klient nie traci na takiej wymianie a wręcz zyskuje.
    > Czy dosłowne stosowanie przepisu nie jest w tym przypadku sprzeczne ze
    > zdrowym rozsądkiem?
    >
    >
    wielokrotnie na tej grupie dowiedziono, że zdrowy rozsądek nie ma się do
    prawa "za bardzo",
    a może nowszy dysk nie będzie chciał poprawnie współpracowac ze "starą
    płytą"



    --
    regent...
    (...)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1