    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <604505f8$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <s24srd$jfc$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <604689b6$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6047df64$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <60488feb$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <60491c95$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <60492a7e$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <604943ab$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <604a895e$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <604d221b$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <604de237$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 14 Mar 2021 13:59:59 GMT

    > Ale sam piszez, ze ich zeznania są mało wiarygodne itd.

    Czyje zeznania?
    Ja o niczyich zeznaniach nie mowiłem.

    > A to jest jakiś obowiazek odpowiadania na każde kretyńskie
    > pytanie? Wydawało mi się, że spokojnie da się samemu wymyśloić po
    > pierwszej części odpowiedzi.

    o, dziekuje ci Robercie za tą miłą w formie dyskusje.
    Nawet nie wiesz jak ja musze sie starac zeby nie uzywac podobnych
    epitetów.

    > Skoro nic złego nie robią, to w czym problem. Będa świadkami
    > ewentualnie w sprawach tych,m co źle robią.

    Szkoda ze tego nie rozumiesz ze policja nie powinna swoimi działaniami
    odchecac obywateli od protestowania.

    > JA żadnego. Ale też mało mnie interesują.

    Oczywiście ze cie mało interesuja - interesowały cie tylko 5 zdan
    wczesniej jako pozorny powód do legitymowania.

    Podsumujmy - powodem legitymowań jest potrzeba uzyskania od obywateli
    nagran z komórek których to nagrań nikt potem nie uzyskuje.
    Zaiste - powód nie musi byc prawdziwy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,