  • Data: 2021-03-15 10:28:59
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > No więc ma podstawę prawną i jest to dokładnie ta sama, co do tych, co
    > robią coś złego. Zajrzyj do ustawy :-)

    Dostałeś linka z przykładem wyroku sądu, że legitymowanie bez podstawy
    jest niezgodne z prawem. I nadal brniesz.

    > Jakbyś wszystkich wokół nie
    > obrażał,

    Nie kłam. Nie obrażam wszystkich wokół. To po pierwsze.
    Po drugie, rozumiem, że jeżeli wytykam ci głupoty które wypisujesz, to
    czujesz się obrażony. Najwyraźniej to lubisz.

    > to bym Ci jeszcze podpowiedział której, ale Ty tak wszystko
    > doskonale sam najlepiej wiesz, że mi sie nie chce :-)
    Powołujesz się na ustawę, której albo nie znasz, albo nie rozumiesz.
    Nawet wyrok sądu cię nie przekonał. Ty oczywiście wiesz lepiej.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr