  • Data: 2021-03-15 02:04:27
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-03-14, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Legitymowanie nie ma na celu ukaranie kogokolwiek samow sobie. To
    > czynność zmierzająca do ustalenia tożsamości. Skoro uważają, ze nie
    > robią niczego złego, to czemu się przed tym wzbraniają?

    Bo jest to naruszenie prywatności i przymuszenie kogoś do czegoś, czego
    zwykle nie chce. Przydałby się przekonywujący powód, tak jak by się
    przydał przy żadaniu pokazania komuś obcemu własnej dupy. Czym bardziej
    watpliwy jest to powód tym gorzej, a tu jeszcze śmierdzi, że tak
    naprawdę nie chodzi o prawo, a o zastraszanie (spiszą mnie i będą potem
    ciągać, bo mają wszystkie moje dane na talerzu). Tak to większośc
    zainteresowanych odebiera, ze mną włącznie, choć moje zdanie nt.
    legitymowania nie jest aż tak kategoryczne.

    --
    Marcin