  • Data: 2021-03-14 21:13:47
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.03.2021 o 20:59, Budzik pisze:

    > Zdaje sie ze Robert juz to wyjasnił.
    > Policjant legitymuje bo nie sa wszystkiego co sie dzieje w stanie
    > nagrac i byc moze będzie potrzeba wezwania jako swiadka.
    > Taka sytuacja ma miejsce zawsze i wszedzie wiec zawsze i wszedzie mozna
    > obywatela wylegitymować.

    To by wyjaśniało dlaczego jak udzielałem pierwszej pomocy, to dwóch
    funkcjonariuszy (wtedy jeszcze nie było znane pojęcie kulsona) było
    zainteresowanych bardziej moim dowodem osobistym niż tym czy mogą jakoś
    pomóc. Wtedy bylem wkurwiony i im dopowiedziałem, ze jak nie chcą pomóc
    to niech nie przeszkadzają (o dziwo się zastosowali i grzecznie
    poczekali aż spece z ZR przejmą klienta). Teraz już wiem czemu się tak
    zachowywali. Od tego, żeby gościa ratować są dedykowane służby, a oni od
    tego, żeby mieć świadków - i nei robią pewexu;)

    > Oczywiście wszystko dla dobra obywateli.

    Generalnie z tymi obywatelami to ból jest. Państwo chce ich dobra, a oni
    oddać nie chcą.

    --
    Shrek