  • Data: 2021-03-16 16:36:52
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2021 o 12:38, Kviat pisze:

    Zapomniałeś jedynie dodać, że legitymowanie musi mieć podstawę i
    > Serio?
    > To było raptem kilka dni temu i nawet odpisywałeś na tego posta.
    > Był link i cytat z uzasadnienia sądu.
    > Masz bardzo krótką i wybiórczą pamięć, albo doskonale pamiętasz i
    > rżniesz głupa, bo znowu wyszło, że piszesz głupoty.
    >
    > To jeszcze raz:
    > https://tvn24.pl/pomorze/szczecin-sad-umorzyl-sprawe
    -o-ukaranie-uczestnikow-protestu-pod-kuria-4780411

    Czy byłbyś uprzejmy zacytować ten fragment, który Twoim zdaniem świadczy
    o ty, że sąd uznał, iż legitymowanie było ebz podstawy prawnej? Co do
    faktycznej się nie wypowiadam, legalność zgromadzenia uznał sąd kilka dn
    później i o tym policjanci wiedzieć nie mogli.

    > "Dodatkowo sędzia uznała, że odmowa podania danych osobowych w tej
    > sytuacji była zasadna, bo działania policji były bezpodstawne, ponieważ
    > zgromadzenie było legalne i nikt nie popełnił tam wykroczenia czy tym
    > bardziej przestępstwa."

    To jw. I dodam, ze i tak osobiście uważam, że sędzina nie ma racji w
    kwestii legitymowania, natomiast zdecydowanie ma rację w odniesieniu do
    zgromadzenia.

    > I nic cię nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe.

    > Bo ty wiesz lepiej od sądu :):)

    Pomyłki sądu w poważniejszych sprawach się zdarzały. Mam prawo mieć
    własne zdanie.

    > Tak tak. Wszyscy już wiemy, że milicjant musi podać przyczynę podjęcia
    > czynności, ale nikt mu nie powiedział, że musi być prawdziwa.

    > Skoro nie znasz przepsów na które się powołujesz, to czas się douczyć.
    >
    > Art.  15.  [Uprawnienia policjantów]
    > 1.  Policjanci wykonując czynności, o których mowa w art. 14, mają prawo:
    > 1) legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości;
    >
    > Który konkretnie fragment art.14 pozwala legitymować obywatela bez powodu?

    Czemu nie zacytowałeś art. 14, który określa kiedy można legitymować?
    :-) Ale już blisko.

    --
    Robert Tomasik