    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Banda lobuzow zwana PO.
    Date: Thu, 8 Jan 2009 00:03:42 +0100

    news:gk2ro6$t5d$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie, po pierwsze, to ty tylko tak "zrozumiałeś" jego wypowiedzi. A to co
    > napisałeś wcześniej to twoja swobodna "interpretacja".
    > Np JKM niegdy nie powiedział że "Zostaly by tylko bardzo drogie prywatne
    > szkoly dla najbogatszych. Reszta nie musiala by umiec pisac. Nie bylo by
    > zasilkow, emerytur, rent i w ogole budzetu panstwa. Kazdy bogaty by mial
    > to, co by nakradl i co by my chlopi panszyzniani oddali w dziesiecinie, a
    > kazdy chlop by mial to, co by mu zostało po tej dziesiecinie."
    > On z całą pewnością, w przeciwieństwie do ciebie wie co to była
    > dziesięcina.

    Hehehe.. A na jakiej podstawie twierdzisz ze ja nie wiem co to dziesiecina?
    Bo wzorem swojego guru JKM z gory zakladassz ze wszyscy sa idiotami tylko ty
    madry?
    To co ja napisalem, poskladalem z wielu wypowiedzi JKM. Na przyklad to o
    szkolach wzialem z wypowiedzi, w ktorej powiedzial (doslownie, wprost), ze
    szkola podstawowa nie powinna byc obowiazkowa, i ze powinna byc platna i to
    drogo.
    To o zasilkach itp z wypowiedzi, w ktorej stwierdzil, ze pieniadz krazy w
    kolko, najpierw idzie do rzadu w postaci podatkow, a pozniej wraca do
    obywatela pod postacia zasilkow, emerytur i rent. Trzeba wiec zlikwidowac
    podatki i zasilki, emerytury i renty (to tez jego slowa). To o zlikwidowaniu
    ograniczen predkosci z wypowiedzi, w ktorej stwierdzil, ze jadac 180 km/h
    stwarza polowe mniejsze zagrozenie, niz ktos, kto jedzie 90km/h, bo przebywa
    na drodze o polowe krocej. I ogolnie wzialem to jeszcze z innych idiotyzmow.
    Na prawde nie wiem, jak mozna byc tak slepym, zeby w tych glupotach
    doszukiwac sie madrosci... I jeszcze obrazac wszystkich, ktorzy mysla
    inaczej.