  • Data: 2009-01-07 18:20:17
    Temat: Re: Banda lobuzow zwana PO.
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ajgor pisze:

    > Alez oczywiscie ze telewizja klamie. Tyle, ze ja to wszystko (oprocz brydza)
    > wzialem wprost z wypowiedzi Korwina Mikke, i to uslyszanych z jego ust, wiec
    > jesli to sa klamstwa, to oznacza, ze sam Korwin Mikke klamie.

    Nie, po pierwsze, to ty tylko tak "zrozumiałeś" jego wypowiedzi. A to co
    napisałeś wcześniej to twoja swobodna "interpretacja".
    Np JKM niegdy nie powiedział że "Zostaly by tylko bardzo drogie prywatne
    szkoly dla najbogatszych. Reszta nie musiala by umiec pisac. Nie bylo by
    zasilkow, emerytur, rent i w ogole budzetu panstwa. Kazdy bogaty by mial
    to, co by nakradl i co by my chlopi panszyzniani oddali w dziesiecinie,
    a kazdy chlop by mial to, co by mu zostało po tej dziesiecinie."
    On z całą pewnością, w przeciwieństwie do ciebie wie co to była
    dziesięcina.
    A po drugie JKM <> UPR.

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.